پایگاه جامع مداحی کربلایی حسن نجف زاده

پایگاه جامع مداحی کربلایی حسن نجف زاده
نامه ای را هُدهُد آورده ست، آغازش تویی
از سلیمان است؛ بسم الله الرحمن الرحیم...
***********************************
إِنَّمَا یُرِیدُ اللهُ لِیُذْهِبَ عَنْکُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَیْتِ
وَ یُطَهِّرَکُمْ تَطْهیراً (سوره احزاب آیه 33)
***********************************
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَهْلَ بَیْتِ النُّبُوَّةِ وَ مَوْضِعَ الرِّسَالَةِ وَ مُخْتَلَفَ الْمَلائِکَةِ وَ مَهْبِطَ الْوَحْیِ وَ مَعْدِنَ الرَّحْمَةِ وَ خُزَّانَ الْعِلْمِ وَ مُنْتَهَى الْحِلْمِ وَ أُصُولَ الْکَرَمِ وَ قَادَةَ الْأُمَمِ وَ أَوْلِیَاءَ النِّعَمِ...
***********************************
ما عشق را پشت در این خانه دیدیم؛
زهرا در آتش بود٬ حیدر داشت می سوخت
***********************************
قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ علیه وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ:
« أَسَاسُ الاسلامِ حُبّی وَ حُبُّ أَهْلِ بَیتی »
( کنزالعمال،ج12،ص105، ح34206؛
درالمنثور،ج6،ص7)
***********************************
شوکت و منصب و دولت به کسان ارزانی
از عناوین جهان مرثیه خوان ما را بس...
***********************************
کلاس آموزش مداحی: چهارشنبه شب ها
مسجد جنب دفتر امام جمعه یک ساعت بعد نماز مغرب
مراسم ویژه هفتگی: دوشنبه شب ها
یک ساعت بعد از نماز مغرب و عشاء
هیئت جنةالبقیع شهرستان سرایان
***********************************
قَالَ الامَامُ المَهدِی عَجَّلَ اللهُ تَعَالی فَرَجَهُ الشَّریف: « إنِّی لأدعُوَ لِمُؤْمِنٍ یَذکُرُ مُصیبَةَ جَدِّیَ الشَّهید ثُمَّ یَدعُو لِی بِتَعجِیلِ الْفَرَجِ وَ التَّأییدِ » (مکیال المکارم،ج2،ص46)
***********************************
کاروان شهدا مقصدشان کرببلاست
بار بندید عزیزان! سفری در راه است...
***********************************
أَیْنَ السَّبَبُ الْمُتَّصِلُ بَیْنَ الْأَرْضِ وَ السَّماء؟...
با عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه شما بازدیدکنندگان عزیز، لطفاً ما را از نقطه نظرات ارزشمند خود محروم نفرمایید.
به امید صبح ظهور ـ یاعلی مدد...
***********************************
پیوندها
آخرین نظرات

رئیس کانون مداحان خراسان جنوبی:

پیاده روی اربعین، بزرگترین حرکت فرهنگی جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن نجف زاده، رئیس کانون مداحان خراسان جنوبی در آستانه اربعین اظهار کرد: حماسه میلیونی اربعین حسینی، میعادگاه بزرگ ایمانی-معرفتی آزادگان جهان است که به‌عنوان نماد قدرت و اقتدار مکتب تشیع، پایه های کاخ مستکبران و ظالمان عالم را به لرزه در آورده است.
 وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین، بزرگترین و مؤثرترین حرکت فرهنگی جهان اسلام، علیه جبهه ظلم و استکبار است، افزود: فرهنگ عاشورا و زیارت اربعین به‌عنوان سدی بزرگ در مقابل نفوذ و هجمه های فرهنگی دشمن، هر سال شکوفاتر می‌شود.
نجف زاده افزود: فعالیت دشمنان در جهت تضعیف شعائر دینی و تفرقه افکنی و کمرنگ برگزار شدن آیین سوگواری و عزاداری امام حسین(ع)، بی حاصل است.
وی ادامه داد: قطعاً هیچ نقشه و توطئه ای از سوی دشمن نمی تواند مانع حرکت سیل عظیم زائران پیاده اربعین حسینی به سمت کربلای معلی شود.
پیاده روی میلیونی اربعین؛ پدیده ای بی نظیر در تاریخ اسلام است.
 رئیس کانون مداحان خراسان جنوبی با بیان اینکه گردهمایی بین المللی اربعین حسینی به منظور زیارت، عزاداری و توسل، بر محور محبت و ولایت امام حسین(ع) شکل گرفته است، گفت: این پدیده اجتماعی بی نظیر در تاریخ، مقدمه تشکیل امت واحده اسلامی است.
رئیس کانون مداحان خراسان جنوبی اظهار کرد: پیاده روی اربعین درحرکت به سمت جامعه مهدوی و زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) کمک زیادی می‌کند.
وی با تأکید بر اهمیت بالای نقش پیام رسانی و افشاگری امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در کربلا و شام بعد از واقعه جانسوز عاشورا، اظهار داشت: حرکت عظیم زائران حسینی در ایام اربعین امتداد حرکت روشنگرانه امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) است که به صورت یک حرکت عمومی مقدس و بصیرت افزا، کاملاً خودجوش و هماهنگ انجام می پذیرد.
مداحان در عزاداری ها ترس به جان دشمن بیندازند.
حسن نجف زاده با بیان اینکه در فرهنگ دینی، ظلم‌ پذیری کاری قبیح و مذموم، و ظلم‌ ستیزی امری پسندیده بوده و مورد تأکید اهل بیت(ع) است، افزود: مداحی و عزاداری ای که از دل آن، فریاد علیه ظلم و استکبار یزیدیان زمان بیرون نیاید و ترس به جان دشمنان اسلام نیندازد، قطعاً نتوانسته پیام های عاشورای حسینی را به طور کامل منتقل کند.
وی با اشاره به اینکه در ادبیات عرب معنای واژه «مظلوم» با کلمه «مُنْظَلَم» فرق می‌کند، تصریح کرد: مُنْظَلَم کسی است که توان مقابلهبا ظالم را دارد، اما هیچ مقاومتی در برابر او نمی‌کند و با ذلت و خواری، ظلم را می‌پذیرد.
نجف زاده ادامه داد: مظلوم کسی است که در برابر ظلمی که به اوشده، آرام نمی‌نشیند و با تمام وجود و امکاناتش، عزتمندانه به مقابله و مبارزه بر می خیزد.
رئیس کانون مداحان خراسان جنوبی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه گریه بر مظلوم، فریاد مقابل ظالم است، اظهار داشت:به شهادت رساندن امام حسین(ع) بزرگترین ظلم و جنایت یزیدیان بود اما نشناختن ایشان و عدم معرفی راه و مکتب ایشان به مردم جهان در طول تاریخ، ظلم بسیار بزرگتری است.
وی با تأکید بر اینکه اجتماع باشکوه اربعین، بهترین فرصت برای شناخت و معرفی امام حسین(ع) به همه عالم است، گفت: اساساً هر انسان مسلمان و مؤمن شیعه همواره باید در حد توان، استعداد و ظرفیت خود، با بهره‌ گیری از روش های صحیح به صورت فردی و گروهی، به جریان تبلیغ امام حسین(ع) و انتقال معارف ناب اهل بیت(ع)، در جامعه بشری و فضای مجازی کمک کند.
زائران اربعین، مدیون خون شهدای مدافع حرم هستند.
حسن نجف زاده با بیان اینکه زیارت، عامل ارتباط و انس روحی بااهل بیت(ع) به‌عنوان حجج الهی و واسطه های فیض خداوند است، افزود: زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین، اعلام آمادگی برای دفاع از دین و تجدید بیعت با اهداف و آرمان های قدسی ایشان محسوب می‌شود.
وی افزایش سطح معرفت و محبت نسبت به اهل بیت(ع)، تقویت ایمان،اخلاص و صفای باطنی را از آثار تربیتی سفر زیارتی اربعین برای شخص زائر دانست و افزود: تأمل و تفکر در مضامین بلند زیارتنامه های اهل بیت(ع) به‌ویژه زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین، این مطلب را به خوبی روشن می‌کند که امامان، از این مسیر، درصدد تربیت انسان هایی مؤمن و متعهد بوده‌ و هستند.
رئیس کانون مداحان خراسان جنوبی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر مدافعان حرم نبودند اثری از حرم اهل بیت باقی نمی‌ماند، گفت: امروز همه مسلمانان و شیعیان به‌ویژه زائران امام حسین(ع) در پیاده روی اربعین، مدیون خون شهدای مدافع حرم و مجاهدانی هستند که با هدف احیای دین خدا و برافراشتن پرچم توحید، از جان و مال و خانواده خود گذشتند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی