پایگاه جامع مداحی کربلایی حسن نجف زاده

پایگاه جامع مداحی کربلایی حسن نجف زاده
نامه ای را هُدهُد آورده ست، آغازش تویی
از سلیمان است؛ بسم الله الرحمن الرحیم...
***********************************
إِنَّمَا یُرِیدُ اللهُ لِیُذْهِبَ عَنْکُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَیْتِ
وَ یُطَهِّرَکُمْ تَطْهیراً (سوره احزاب آیه 33)
***********************************
السَّلامُ عَلَیْکُمْ یَا أَهْلَ بَیْتِ النُّبُوَّةِ وَ مَوْضِعَ الرِّسَالَةِ وَ مُخْتَلَفَ الْمَلائِکَةِ وَ مَهْبِطَ الْوَحْیِ وَ مَعْدِنَ الرَّحْمَةِ وَ خُزَّانَ الْعِلْمِ وَ مُنْتَهَى الْحِلْمِ وَ أُصُولَ الْکَرَمِ وَ قَادَةَ الْأُمَمِ وَ أَوْلِیَاءَ النِّعَمِ...
***********************************
ما عشق را پشت در این خانه دیدیم؛
زهرا در آتش بود٬ حیدر داشت می سوخت
***********************************
قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ علیه وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ:
« أَسَاسُ الاسلامِ حُبّی وَ حُبُّ أَهْلِ بَیتی »
( کنزالعمال،ج12،ص105، ح34206؛
درالمنثور،ج6،ص7)
***********************************
شوکت و منصب و دولت به کسان ارزانی
از عناوین جهان مرثیه خوان ما را بس...
***********************************
کلاس آموزش مداحی: چهارشنبه شب ها
مسجد جنب دفتر امام جمعه یک ساعت بعد نماز مغرب
مراسم ویژه هفتگی: دوشنبه شب ها
یک ساعت بعد از نماز مغرب و عشاء
هیئت جنةالبقیع شهرستان سرایان
***********************************
قَالَ الامَامُ المَهدِی عَجَّلَ اللهُ تَعَالی فَرَجَهُ الشَّریف: « إنِّی لأدعُوَ لِمُؤْمِنٍ یَذکُرُ مُصیبَةَ جَدِّیَ الشَّهید ثُمَّ یَدعُو لِی بِتَعجِیلِ الْفَرَجِ وَ التَّأییدِ » (مکیال المکارم،ج2،ص46)
***********************************
کاروان شهدا مقصدشان کرببلاست
بار بندید عزیزان! سفری در راه است...
***********************************
أَیْنَ السَّبَبُ الْمُتَّصِلُ بَیْنَ الْأَرْضِ وَ السَّماء؟...
با عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه شما بازدیدکنندگان عزیز، لطفاً ما را از نقطه نظرات ارزشمند خود محروم نفرمایید.
به امید صبح ظهور ـ یاعلی مدد...
***********************************
پیوندها
آخرین نظرات

بیانیه ی علماء، روحانیون و اقشار مختلف مردم شهرستان سرایان در پیِ هتک حرمت حضرت فاطمه زهرا(س) توسط یک گروه کویرنوردِ مختلط از خارج استان، در کویر شهر سه قلعه؛

بسمه تعالی
إِنَّا للّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون
بدینوسیله به اطلاع می رساند؛ خبر دردناکِ اقدام وقیحانه و بی شرمانه ی یک گروه کویرنوردیِ مختلط از خارج استان، که با حضور بدهنگام خود در کویر شهر سه قلعه، در ایام عزای فاطمیه و درست در شامگاه شهادت جانسوز بانوی بزرگ اسلام، صدیقه ی طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، به رقص و پایکوبی آن هم به صورت مختلط ! و همراه با کشف حجاب! پرداختند، دلهای عموم مردم مسلمان، مؤمن، متدین و عزادار شهرستان سرایان را جریحه دار نمود و موجب تأسف و تأثر شدید دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گردید.
بی تردید این هتک حرمت و جسارت علنی به ساحت مقدس و نورانی حضرت فاطمه زهرا(س) در شام شهادت آن حضرت و این هنجارشکنیِ حماقت آمیز و اهانت آشکار به شعائر اسلامی و ارزش های دینی، خواسته یا ناخواسته، فاجعه ای اندوهبار است که معارض با اصول و قواعد اولیه و بنیادین اخلاقی و انسانیِ جامعه ی ماست و با هیچ دلیلی قابل توجیه نبوده و نزد همه ی مسلمانان محکوم و مطرود است.
واضح و روشن است که در هر حال و شرایطی، قطعاً این بی اعتنایی نسبت به جایگاه شریف و منزلت والای حضرات معصومین(ع)، به ویژه بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، و بازیچه قرار دادن حریم عقاید و شئونات مذهبی، و نیز تعرض و دهن کجی نسبت به مقدسات جامعه اسلامی و شیعی، ابداً امری نیست که قابل دفاع و اغماض باشد، و بر همین اساس بدیهی است که هرگونه سکوت و بی مبالاتی در این قضیه، خیانت به اسلام و تشیع، و
مسلماً مصداق بارزِ ظلم به پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) بوده و طبق آیات و روایات، در حکم همراهیِ با حرمت شکنان و موجب شراکت در این جرم بزرگ و گناه اجتماعی خواهد بود.
این رفتار افراطیِ شنیع و خلاف عقل و عرف و قانون، که توسط جمعی خارج از شهرستان و استان، بدون توجه به آداب دینی و فرهنگ بومی منطقه، بلکه با تحقیر مستقیم و غیرمستقیم دین و آیین مردم شریف شهر سه قلعه، و به بهانه ی گردشگری، ورزش، و تفریح و شادی، در سایه ی غفلت و عدم نظارت کافی مسئولین ذیربط رقم خورد، موجب تکدر خاطر و شعله ور شدن آتش خشم و نفرت مردم ولایتمدار شهرستان شده است.
سؤال اینجاست که چرا دارالمؤمنین سرایان، شهر مساجد و مهد حجاب و عفاف که مردمی مؤمن و غیرتمند، و مسئولینی متدین دارد، باید شاهد و ناظر این چنین عمل ضد اخلاق و منافی عفت عمومی باشد؟! و آیا می شود پس از ماجرای این حرمت شکنی، با دلایل و بهانه های واهی، حیثیت احکام اسلام و ساحت والای حضرات معصومین علیهم السلام را نادیده گرفت و از آن چشم پوشید؟!
ما خادمین مکتب اهل بیت(ع) و ارادتمندان به حضرت زهرا(س) بر حسب وظیفه و تکلیف شرعی، همچون هر انسان مسلمان آزاده ای، ضمن محکومیت شدید این عمل زشت و غیراخلاقی، اعتراض و انزجار خود را نسبت به آن اعلام می داریم; و از باب نهی از منکر و تذکر، با هشدار و اخطار جدی به مسئولان امر، خواستار بررسی کامل، شناسایی و برخورد شدید قانونی با خاطیان، و نیز تدبیر و چاره اندیشی، و ایجاد ساز و کار فرهنگیِ مناسب، به منظور پیشگیری و ممانعت از وقوع مجدد اینگونه اتفاقات ناگوار و تکرار چنین گستاخی هایی هستیم.
در این میان اما بگذارید با دلی آکنده از غم و چشمانی اشکبار، از زبان مردم عزیزِ عزادار خطاب به بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، بگوییم؛ مادرجان!... ای کاش در میان روضه ها و عزاداری ها جان می دادیم و این خبر تأسف بار را هرگز در فضای شهرمان، دریافت نمی کردیم! ما در فاطمیه ی امسال، به واسطه ی این خبر، دوبار داغدار شدیم و برای غربت و مظلومیت مضاعفِ حضرتِ شما که شهیده ی راه ولایت و فدایی مکتب اسلام بودید و هستید، گریستیم... و در اوج شرمساری و سرافکندگی در پیشگاه مقدس پیامبر اکرم(ص) و ائمه ی طاهرین(ع)، بیش از پیش بر سر و سینه زدیم و به سوگ نشستیم... مگر داغ شما کم بود؟!... مگر امام صادق(ع) جز این فرمود که مصیبت شما بزرگتر و سخت تر از مصیبت کربلاست؟...
با این بیان، در خاتمه این مصیبت بزرگ و فاجعه ی شرم آور را به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید، تسلیت عرض نموده، از اقشار مختلف جامعه خواهشمندیم ضمن هوشیاری و حساسیت ویژه نسبت به تبعات و پیامدهای خطرناک و مخرّب فرهنگیِ این عمل پستِ شیطانی، با وظیفه شناسی به موقع و احساس مسئولیت، و نیز موضع گیری قاطعانه و صریح، نسبت به محکومیت این حرمت شکنی ها در سطح شهرستان و استان، اقدامی عاجل نمایند.
« وَ سَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ »

ائمه جمعه شهرهای سرایان، آیسک و سه قلعه،حوزه علمیه جعفریه سرایان، جامعه روحانیت و طلاب، شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان، جامعه ایثارگران، بسیجیان، رزمندگان، فرهنگیان، دانشجویان، و مردم متدین و ولایتمدار شهرستان سرایان.


رونوشت:

_ دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)
_ دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله العالی)
_ دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی (مدظله العالی)
_ دفتر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (مدظله العالی)
_ دفتر حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی (مدظله العالی)
_ حضرت آیت الله رئیسی، نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری
_ حضرت آیت الله عبادی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی
_ شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی
_ مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی
_ مدیریت حوزه های علمیه خراسان جنوبی
_ سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی
_ مقامات قضایی و انتظامی شهرستان و استان.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی